Saturday 29 December 2012

Exam 1 citizen..

macam biasa bila bunyi exam je cuak semacam..
ingatkan lepas spm no more exam dlm waktu terdekat..
rupa-rupanya join kursus komputer 1 citizen kne exam ag..
seriously,very fun &enjoy cara pembelajaran..
DENGAR
FAHAM
JAWAB

sebelum jawab,kne siapkan porfolio dulu untuk dapatkan sijil penyertaan...tapi kalu menang ok jgk dapat duit..
by the way..simple sngt yg aku buat..


lepas da siap submit portfolio..sepatutnye ambik exam petang pul 2.30
tapi disebabkan kawan aku minta nak ambik exam awa,aku pown join je,,
mula niat di hati biar lah fail....soalan pown susah  tapi bila fikir semula dah spend time hampir 2 hari kt kursus ni..
bagos la kalu pass exam tu..
aku pown sebaik mungkin jawab penuh kesungguhan....hahaha..kadang2 bincang je,,,

markah untuk lulus 640/1000
alhamdulillah aku pass dengan jayanya  756/1000


tak dilupakan pada trainer
1.En.Shahrom
2.En.Irwan


thanks a lot....:)





No comments: