Thursday 29 August 2013

Assalamualaikum . .

balik je, , ,terus update new entry ni . .pergh!! .. memang terasa lah weh . .
asyik kita je kena faham perasaan dia. .
sangat penat senyum tapi hati membengkak. . but i try to take everything is positive. . :D

perasaan kita bila berkawan dengan budak cantik + cun + comel . . .??boleh jawab . . .nampak macam jeles kan statement ni??haha .. .jawab lah wahai pembaca sekalian. .hehe.bukan jeles tapi rasa sedar diri disini. . confirm menjadi perhatian semua orang. .
that's why lah orang cakap . .pipit sama pipit,enggang sama enggang. .
awak selalu jadi tarikan orang lain..saya malu berkawan dengan awak. .bila ada orang tegur awak. . saya rasa saya tersisih dan terpinggir. . huhu. . :(
kalau saya jalan sorang pulak,semua akan tanya..mana awak??huhu. . .

kalau seseorang tu rapat dengan saya pun,semua sebab nak suruh saya adjust awak. . saya tak terasa cuma sedih. . tapi saya amat bersyukur dengan anugerah yang Allah berikan pada saya . .

#rasa tak sepaptutnya cik ani coretkan disini. .  BUT .. . . 

entry merepek dimalam hari . . 
Allah sentiasa bersama kita. . 
hakikatnya,semua manusia suka semua yang indah-indah berlaka. . 

apa ni??

sayacubauntukjauhdariawak. . sebab saya malu :p

saya tak cantik macam awak . .
Alhamdulillah saya sempurna fizikal . . :D



9 comments:

Unknown said...

yang penting dalam hati kita cantik :)

blogger lelaki said...

tak perlu rasa tersisih..yang catik dari segi luaran, tapi dalam xberapa cantik buat apa

Qurratuaini_SNQ said...

Thanks ;) be the best in the eyes of Allah. .

Qurratuaini_SNQ said...

Betul. . Tapi tak semua fikirkan macam blogger lelaki fikir...btw,thanks :)

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. salam perkenalan& selamat hari raya daripada sheila. sheila pernah terkena sekali camni. tapi pastu sheila cepat2 bermuhasabah diri.

Qurratuaini_SNQ said...

Waalaikumussalam.salam ukhwah ;)) okay,thanks :D selamat hari raya.

Qurratuaini_SNQ said...

Waalaikumussalam.salam ukhwah ;)) okay,thanks :D selamat hari raya.

Unknown said...

Salam...adik yang paling penting hati kita cantik..akak pun pernah lalui tapi kita positif k...idup kena ceria kan?heheh..owhh btw slm perkenalan adik manis...

Qurratuaini_SNQ said...

okay. . salam ukhwah kak. . terima kasih . .